IVY Pattern

FAQ

Het Artikel
Naast het artikel vind je een kopje Info met informatie over het artikel.Wilt je meer weten over het artikel? Dan kun je makkelijk via de b ‘stel een vraag’ of ‘bel mij terug’ knop een vraag over het artikel stellen. Wij streven ernaar binnen 24 uur je antwoord te beantwoorden.

Voorraad

Hebben wij jouw maat niet meer op voorraad ? Stuur een mailtje of bel met de klantenservice.
Wij kunnen voor je nagaan of de juiste maat nog binnen komt of wij deze voor je kunnen nabestellen.

Bestellen
Heb je een artikel gevonden die je graag wilt kopen? Plaats het artikel dan in je winkelwagen.
Je kunt lekker verder shoppen, de artikelen worden ondertussen bewaard in je winkelwagen.
Let op: als artikelen in je winkelwagentje liggen betekent dit niet dat ze gereserveerd zijn.

Kortingscode
Heb je een kortingscode? Deze kun je invullen als je op je shoppingbag klikt, hier vind je een regel waar je de kortingscode kunt invullen. De korting wordt meteen doorberekend.

Betaling
Je kunt betalen met iDeal, creditcard of Klarna.
Betaal je met Klarna? Dan betaal je €1,95 aan transactie kosten.
Jouw Klarna factuur ontvang je na het afronden van de bestelling via de mail.

Versturen
Als je jouw order voor 17.00 plaatst verzenden wij het nog dezelfde dag, met een beetje geluk heb je het de volgende dag al in huis. PostNL bezorgt zelfs op zaterdag!
Als je je order in het weekend besteld, wordt deze de eerst volgende werkdag verzonden.

Levering
Als de order is verzonden, ontvang je via de mail een track and trace link waarmee je het pakketje kunt volgen, omdat het verwerken van de pakketten s ’avonds gebeurt kan je het beste in de ochtend kijken voor  de geplande levertijd.
Verspringt de datum en tijd steeds? Neem dan contact op met de klantenservice, wij gaan voor je na waar het eventueel fout gaat.

Verzendkosten

De standaardverzendkosten zijn € 5,95 voor orders onder de €100 voor orders boven de €100 verzenden wij geheel gratis!
Ook verzenden wij wereldwijd, als je bij het afrekenen het land selecteert zie je vanzelf de bijkomende verzendkosten.

Retourneren
Is het artikel niet wat je in gedachten had ? Dat kan gebeuren!
Je kunt het artikel binnen 14 dagen na ontvangst  retour zenden met het bijgeleverde retourformulier. (de kosten voor een retourzending zijn geheel voor eigen rekening) 
Heb je geen retourformulier niet ontvangen? Mail dan naar info@ivyfashion.nl, wij mailen jou dan een retourformulier.
Artikelen kunnen niet geruild of retourneert worden :
-Wanneer er veranderingen in of aan het product zijn aangebracht, 
-Waaronder begrepen reparaties die niet door IVYonline.nl zijn verricht. 
-Wanneer beschadiging is ontstaan door opzet, grove onachtzaamheid of nalatig onderhoud van de klant. 
-Wanneer het artikel gedragen is. 
-Ritsen,knopen en steentjes vallen niet onder de garantie.

Ruilen
Wil je een artikel ruilen? Dat kan!  Met het bijgeleverde formulier kan je, je ruiling aangeven.
Wil je er zeker van zijn dat jou artikel op voorraad is? Bel of mail met de klantenservice, dan kunnen wij het artikel alvast voor je reserveren.

Ruilen of retourneren in een van onze winkels
Wil je je artikel graag komen ruilen in een van onze winkels?. Dit dien je aan te geven via klantenservice@ivyfashion.nl of telefonisch (010-822 19 33, binnen kantooruren)
Zonder aanmelding kan het artikel niet geruild of geretourneerd worden.
LET OP! In de winkel is alleen een ruiling mogelijk. Er word geen geld of tegoedbon terug gegeven.
Wilt je toch graag je geld terug? Dan wordt dit binnen 10 werkdagen teruggestort.

Creditnota
Als wij jou retour ontvangen hebben, dan ontvang je hiervan een bevestiging mail.
Je aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) word binnen 10 werkdagen terug op de rekening gestort waarmee de order is geplaatst.
Als je de order met Klarna hebt geplaatst, ontvang je een creditnota van Klarna via de mail.